Podsumowanie OneDay Roadshow 2014

Od Warszawy do Poznania

Na trasie pięć miast. Po raz pierwszy Kraków i Łódź. 56 wystawców i blisko 800 zwiedzających. Tak w krótkiej statystyce wyglądała druga edycja OneDay Roadshow. Goście mieli okazję zapoznać się z rozbudowaną ofertą produktów przed gorącym przedświątecznym okresem.

Tegoroczne jednodniowe „targi” reklamy były dość wyjątkowe. Okazało się bowiem, że wystawcy, którzy zdecydowali się pokazać swoje produkty, w większości odwiedzali kolejno wszystkie miasta znajdujące się na trasie OneDay Roadshow. Tym samym potwierdzili swoją mocną pozycję na rynku. Skorzystali na tym też goście, bo przecież, „nie ruszając się z domu”, mogli poznać najnowszą ofertę w branży gadżetów, a co najważniejsze nawiązać osobisty kontakt z producentami i importerami. To zaowocowało wymiernymi korzyściami dla obu stron.

Inauguracja na „Narodowym”

1. września, punktualnie o godzinie 9.00 w Sali „Paryż” Stadionu Narodowego w Warszawie rozpoczął się tegoroczny reklamowy tour. Już warszawska premiera pokazała, że organizowane przez GJC Inter Media spotkania cieszą się sporym zainteresowaniem. Prestiżu imprezie wystawienniczej w stolicy dodał fakt, że odbyła się w tym samym miejscu, które dwa dni wcześniej gościło najlepsze drużyny świata w siatkówce podczas otwarcia MŚ. Atmosfera była więc podniosła, a klimat do wspólnych dyskusji wielce sprzyjający.

Witaj w Krakowie

Już drugiego dnia OneDay Roadshow zawitał do Krakowa. Po raz pierwszy historyczna stolica Polski gościła uczestników branżowych spotkań wystawienniczych i od razu wzbudziła zainteresowanie specjalistów z branży. Podczas imprezy była możliwość wzięcia udziału w prezentacji nowego produktu GJC Inter Media – „Ofero” – ułatwiającego agencjom reklamowym szybkie tworzenie ofert dla klientów.

Półmetek „targów” miał miejsce w Chorzowie, a później impreza kolejno przenosiła się do Łodzi i na zakończenie do Poznania. W Łodzi, podobnie jak w Krakowie, OneDay Roadshow odbył się po raz pierwszy.

Kamera w nagrodę

Czas „touru” był nie tylko czasem wypełnionym rozmowami biznesowymi. Organizator zaprosił wszystkich do specjalnego konkursu. Wystarczyło napisać hasło, które będzie mottem OneDay Roadshow 2015, i czekać na ogłoszenie wyników. W każdym z pięciu miast pięć najlepszych prac wyróżnionych zostało podwójnymi zaproszeniami na seans w Multikinie (poniżej lista laureatów w poszczególnych miastach). W ten sposób ponad 50 osób dzięki uczestnictwie w konkursie obejrzało wybrany przez siebie seans filmowy. A to nie był koniec, bo przecież do wygrania pozostała nagroda główna. Inwencji twórczej zarówno wystawcom, jak i gościom nie brakowało i cała zabawa cieszyła się sporym zainteresowaniem. Wybór najlepszego hasła promującego przyszłoroczną edycję OneDay Roadshow nie był sprawą łatwą, bo przecież gusta nie podlegają dyskusji. Ostatecznie wygrał Pan Krzysztof Komorowski z firmy AdDimension Group , a w nagrodę otrzymał od organizatora atrakcyjny upominek w postaci kamery Go-Pro HERO3.

Już za rok

Tegoroczny cykl spotkań branżowych tylko potwierdził, jak ważną rolę odgrywa w terminarzu imprez wystawienniczych w naszym kraju. Powakacyjny okres pozwala skupić uwagę specjalistów na tym, co czeka nas w zbliżającym się kwartale. Można zaplanować strategię i znaleźć odpowiednie narzędzia do jej realizacji. Poznać najnowszą ofertę, nawiązać nowe i utrwalić stare kontakty biznesowe. Spotkania w ramach OneDay Roadshow w pięciu polskich miastach okazały się ku temu najlepszą okazją.

Już teraz możemy zaprosić na kolejną edycję pod hasłem: „Jeden dzień, tysiące możliwości!”

Poniżej przedstawiamy laureatów, którzy otrzymali podwójne zaproszenia do Multikina

Warszawa (1. września)

Andrzej Lesiński – ALLTEKO

Dariusz Rusek – SZANSA

Krzysztof Komorowski – ADDIMENSION GROUP

Kamil Stańczak – LAFANTE

Iwona Murawska – SUCCESS PARTNERS EUROPE

Kraków (2. września)

Jarosław Kozikowski – ARTEWIZJA.PL

Andrzej Zaleński – AD REKLAMA

Rafał Wesołowski – MMG FLAGI

Piotr Sibiga – AXIONEA

Chorzów (3. września)

Tomasz Przewoźnik – HAPPY GIFTS

Michał Pasternak – DS DESIGN

Małgorzata Majcher – DRUKARNIA MAJCHER

Konrad Kobylarczyk – TUBASTUDIO

Marian Majcher – DRUKARNIA MAJCHER

Łódź (4. września)

Robert Gąsiorek – CARTAMUNDI

Robert Rogulski – HB PROJECT SP. Z O.O.

Tadeusz Krakowiak – KATEX

Poznań (5. września)

Grzegorz Klimas – F.P.KOBRA

Szymon Szymański – STUDIO NO PROBLEM

Bartosz Kalinowski – AGENCJA REKLAMOWA LEPIEJ SIĘ WIDZI

Maciej Brzoskowski – PROMOTEX

Marek Poliński – PROMOTEX

Kamera Go-Pro HERO 3 – Krzysztof Komorowski – ADDIMENSION GROUP


Meta w Poznaniu

05.09.2014

Ostatni dzień touru gościł w Hotelu Andersia w Poznaniu. Wystawcy mimo zmęczenia z uśmiechem prezentowali swoje nowości agencjom reklamowych z województwa Wielkopolskiego.

Tak jak w innych miastach, uczestnicy spotkania w Poznaniu wzięli udział w konkursie na hasło reklamowe kolejnej edycji OneDay Roadshow. Do wygrania było pięć podwójnych zaproszeń na seans filmowy w Multikinie.

Lista laureatów przedstawia się następująco:

Grzegorz Klimas – F.P.KOBRA

Szymon Szymański – STUDIO NO PROBLEM

Bartosz Kalinowski – AGENCJA REKLAMOWA LEPIEJ SIĘ WIDZI

Maciej Brzoskowski – PROMOTEX

Marek Poliński – PROMOTEX


OneDay Roadshow przybił… do Łodzi

04.09.2014

Branża tekstylna na OneDay Roadshow 2014 ma bardzo silną reprezentację wśród wystawców. Nic dziwnego, że podczas pierwszej wizyty jednodniowej imprezy wystawienniczej w mieście włókniarzy wśród zwiedzających nie zabrakło przedstawicieli agencji reklamowych, którzy chcieli zapoznać się z najnowszą ofertą producentów i dystrybutorów z kraju. Sądząc po liczbie rozmów biznesowych, obie strony z łódzkiego spotkania, były bardzo usatysfakcjonowane.

Tak jak w innych miastach, uczestnicy spotkania w Łodzi wzięli udział w konkursie na hasło reklamowe kolejnej edycji OneDay Roadshow. Do wygrania było pięć podwójnych zaproszeń na seans filmowy w Multikinie.

Lista laureatów przedstawia się następująco:

Robert Gąsiorek – CARTAMUNDI

Robert Rogulski – HB PROJECT SP. Z O.O.

Tadeusz Krakowiak – KATEX

Do zobaczenia jutro w Hotelu Andersia!


Minęliśmy półmetek

03.09.2014

Po Warszawie i Krakowie przyszedł czas na Chorzów. Do zakończenia pozostała impreza wystawiennicza w Łodzi i w Poznaniu. Podobnie jak wczoraj, również i dziś duże zainteresowanie odwiedzających wzbudziły nie tylko wystawione przez prawie czterdziestu wystawców nowości, ale także organizowany w tej edycji specjalny konkurs dla uczestników.

Poniżej przedstawiamy 5 zwycięzców, którzy zaproponowali hasło reklamujące przyszłoroczną edycję OneDay Roadshow

Tomasz Przewoźnik – HAPPY GIFTS

Michał Pasternak – DS DESIGN

Małgorzata Majcher – DRUKARNIA MAJCHER

Konrad Kobylarczyk – TUBASTUDIO

Marian Majcher – DRUKARNIA MAJCHER

Jutro podobne spotkanie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym „Rubin: w Łodzi. Początek jak zwykle o godzinie 9.00.


OneDay Roadshow w grodzie Kraka

02.09.2014

Po raz pierwszy dostawcy, producenci upominków oraz przedstawiciele agencji reklamowych mieli okazję spotkać się na jednodniowym spotkaniu branżowym w Krakowie. A wszystko w ramach trwającej od wczoraj drugiej edycji OneDay Roadshow 2014. W gościnnych progach hotelu Galaxy pojawiło się 35 wystawców. Uczestnicy spotkania mogli wziąć udział w specjalnie zorganizowanym konkursie, w którym do wygrania było pięć podwójnych zaproszeń do Multikina. Wystarczyło zaproponować hasło promujące przyszłoroczną edycję OneDay RoadShow. Zwycięzca, weźmie udział w wielkim finale, w którym nagrodą główną będzie kamera GO-PRO.

Podczas spotkania w Krakowie była możliwość wzięcia udziału w prezentacji nowego produktu GJC Inter Media „Ofero”, ułatwiającego agencjom reklamowym szybkie tworzenie ofert dla klientów.

Jutro uczestnicy OneDay Roadshow 2014 jadą do Chorzowa. Początek imprezy o godzinie 9.00 w Hotelu Arsenal Palace.

Poniżej przedstawiamy 4 laureatów, którzy otrzymali podwójne zaproszenia do Multikina:

Jarosław Kozkowski – firma ARTEWIZJA.PL

Andrzej Zalewski – firma AD REKLAMA

Rafał Wisołowski – firma MMG FLAGI

Piotr Sibiga – firma AXIONEA

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.


Inauguracja na „Narodowym”

01.09.2014

To była godna inauguracja drugiej edycji jednodniowych spotkań przedstawicieli branży reklamowej. Punktualnie o godzinie 9.00 w Sali „Paryż” Stadionu Narodowego w Warszawie rozpoczął się OneDay RoadShow 2014. Podobnie jak w roku ubiegłym na imprezie pojawili się dostawcy gadżetów reklamowych i przedstawiciele agencji reklamowych. Warszawska premiera pokazała, że organizowane przez GJC Inter Media spotkania cieszą się sporym zainteresowaniem.

OneDay Roadshow to doskonała okazja do nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych przed gorącym okresem w branży reklamowej. „Niebawem” są Święta Bożego Narodzenia.

W tym roku OneDay RoadShow gości w pięciu polskich miastach. Już jutro przedstawiciele branży spotkają się w Krakowie (2.09), a następnie w Chorzowie (3.09) i Łodzi (4.09). Druga edycja jednodniowych „targów” zakończy spotkanie w Poznaniu (5.09).

Organizator przygotował w tym roku kolejna niespodziankę dla odwiedzających. W każdym z miast organizowany jest konkurs w którym do wygrania jest 5 podwójnych zaproszeń do Multikina. Wystarczy wymyślić hasło promujące kolejną edycję OneDay RoadShow. Zwycięzcy z poszczególnych miast wezmą udział w wielkim finale, a jego wygrany otrzyma w prezencie kamerę GoPro.

Poniżej przedstawiamy 5 laureatów, którzy otrzymali podwójne zaproszenia do Multikina:

Andrzej Lesiński – Allteko

Dariusz Rusek – Szansa

Krzysztof Komorowski – Addimension Group

Kamil Stańczak – Lafante

Iwona Murawska – Success Partners Europe

Do zobaczenia jutro w Krakowie. O godzinie 9.00 spotykamy się w Hotelu Galaxy.