Wrześniowa kampania reklamowa

Czwarta edycja wrześniowych imprez branżowych OneDay Roadshow ponownie w międzynarodowej „obsadzie”. Na trasie dystrybutorów, producentów i przedstawicieli agencji reklamowych, po raz drugi z rzędu, pojawi się Berlin. Po przerwie, jednodniowe „targi” odbędą się w stolicy Dolnego Śląska, Wrocławiu.

Obecność stolicy Niemiec i powrót na trasę OneDay Roadshow Wrocławia to niewątpliwie wielkie wydarzenia zbliżającej się wielkimi krokami imprezy. Reklama „wyruszy” w drogę 5. września w Warszawie. To już tradycja, że największe polskie miasto ma okazję gościć specjalistów z branży jako pierwsze. Tym razem gospodarzem reklamowego spotkania będzie Hotel Sound Garden. Dogodna lokalizacja (ul. Żwirki i Wigury) – na trasie pomiędzy Portem Lotniczym im. Fryderyka Chopina, a ścisłym centrum stolicy – sprawia, że sala konferencyjna zapełni się zwiedzającymi. Już w ubiegłym roku na ODS w Warszawie pojawiła się rekordowa liczba 300 gości. Jak pokazują statystyki, takim wynikiem mogą pochwalić się tylko największe jednodniowe imprezy wystawiennicze w Europie.

Dzień po wizycie w Warszawie przedstawiciele agencji reklamowych, importerzy i dystrybutorzy upominków spotkają się w Poznaniu (6. września). Po raz kolejny „areną” główną OneDay Roadshow będzie Novotel. Podobnie jak w przypadku stolicy, o wyborze przez organizatorów właśnie tego miejsca zadecydowało jego doskonałe położenie. Zresztą cały cykl wrześniowych imprez odbywać się będzie w profesjonalnie wyposażonych hotelach o najwyższym standardzie biznesowym, w doskonałych lokalizacjach. To z kolei jest gwarancją komfortu, tak potrzebnego do prowadzenia ważnych rozmów handlowych.

Kolejnym przystankiem na trasie wrześniowego „touru” będzie stolica Niemiec. Nic dziwnego, bo ubiegłoroczna wizyta w Berlinie okazała się wielkim sukcesem. Tamtejsi przedsiębiorcy zachwyceni byli ofertą głównie polskich producentów i dystrybutorów upominków reklamowych. Na tak wymagającym rynku i przy tak ogromnej liczbie podobnych imprez wystawienniczych to niewątpliwe osiągnięcie. Polscy wystawcy chwaleni byli nie tylko za atrakcyjne cenowo produkty czy usługi, ale także za doskonałą jakość ich wykonania. Wszystko wskazuje na to, że wizyta w hotelu Steigenberger okaże się dużym branżowym wydarzeniem.

W czwartek 8. września OneDay Roadshow powróci do naszego kraju. Będzie to powrót spektakularny, bo po krótkiej nieobecności na trasie „reklamy w drodze” pojawi się stolica Dolnego Śląska. Wrocław od wielu lat uważany jest za jeden z najprężniej rozwijających się ośrodków branżowych w kraju. Ostatnim miejscem spotkania podczas 4. edycji ODS będzie Chorzów i gościnne progi hotelu Arsenal Palace (9. września).

Organizator spodziewa się rekordowej liczby gości i to nie tylko ze względu na wzrost w stosunku do poprzedniego roku liczby odwiedzanych ośrodków. Cykl jednodniowych imprez targowych stał się ostatnimi laty bardzo popularny, bo pozwala na budowanie bezpośrednich relacji pomiędzy producentem, dystrybutorem i importerem produktów reklamowych, a przedsiębiorcą. Sama idea organizacji takich imprez wykracza poza ramy sztywnych spotkań biznesowych. Prezentacja oferty w mniejszym gronie stwarza przyjazną atmosferę, która umożliwia łatwe dotarcie do zainteresowanych klientów.

Do zobaczenia na trasie!